Seminaris a 4 Bandes IV: "Divinitats i esperits malèfics, al Pròxim Orient Antic i en el món grec"

Dijous, 24 Gener, 2013
Sala de Juntes, Facultat de Filologia

Hora: 18h.

Participants: Lluís Feliu, Sergi Grau, Montserrat Reig i Eulàlia Vernet.

Quarta sessió dels Seminaris a Quatre Bandes del curs 2012-2013 que versarà sobre "Divinitats i esperits malèfics, al Pròxim Orient Antic i en el món grec".

Els Seminaris a Quatre bandes, impulsats pels doctors Joaquín Sanmartín i Jaume Pòrtulas i organitzats pel Departament de Filologia Grega i l'Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA), és un espai de diàleg sobre les cultures de la Mediterrània i del Pròxim Orient Antic. Té lloc a la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona, i hi participen professors, alumnes i investigadors d'Assiriologia i de Filologia Clàssica de les diferents universitats catalanes. És un espai de debat obert a tots els interessats en el món antic.