Prorrogada la preinscripció del Màster d'Història de les Religions bienni 2012-2014

Data:
Diumenge, 1 Juliol, 2012 - Dissabte, 20 Octubre, 2012
Localització:
Facultat de Filologia, UB.

Preinscripció (obligatòria) des del dia 1 de juliol fins al 20 d'octubre de 2012.

La preinscripció es durà a terme per correu electrònic. Cal fer-hi constar: nom, adreça, telèfon, adreça electrònica i un breu currículum. Envieu les sol·licituds a l'adreça electrònica del Màster: historelig@ub.edu.

Atesa la limitació del nombre de places, es contempla la possibilitat de convocar els candidats a una entrevista amb la direcció del curs.
Presentació
El Màster d'Història de les Religions que presentem proposa un estudi rigorós de les principals tradicions religioses de la humanitat i posa a l'abast les recerques i orientacions més recents en el camp de les Ciències de les Religions. Compta amb professors d'institucions especialitzades com l'Institut del Pròxim Orient Antic de la Universitat de Barcelona, l'Institut d'Estudis del Pròxim Orient Antic de la Universitat Autònoma de Barcelona i  l'Institut  d'Estudis  Sufís  de  Barcelona.  El  Màster  pretén  ser  un recorregut històric per les principals tradicions religioses, per tal de desembocar en una reflexió crítica sobre el fenomen religiós en ell mateix i en les seves manifestacions actuals.
Data d'inici del curs 2012-2013: 23 d'octubre de 2012.
Data de finalització del curs 2012-2013: 28 de juny de 2013.
Data (aproximada) d'inici del curs 2013-2014: 29 d'octubre de 2013.
Data (aproximada) de finalització del curs 2013-2014: 26 de juny de 2014.

Per a més informació cliqueu aquí.