Plutarc, mestre dels antics, mestre dels moderns

Data:
Dimecres, 19 Febrer, 2014 - Dijous, 20 Febrer, 2014
Localització:
Sala Bohigas / Sala de Graus

El Grup de recerca Graecia Capta, en col·laboració amb l'Institut Cambó i l'Ateneu Barcelonès, anuncien la celebració de dues activitats relacionades amb l'escriptor grec Plutarc per als dies 19 i 20 de febrer.

• 19 de febrer a les 19.30, a la Sala Bohigas de l'Ateneu (c. Canuda 6): taula rodona sobre el llegat de Plutarc, arran de la publicació Sobre l'educació dels infants i Com el jove ha d'escoltar la poesia a la FBM. Hi intervindran: Francesc Guardans, vicepresident de l'Institut Cambó; Ramon Alcoberro, ponent de filosofia de l'Ateneu; Jordi Llovet, professor; Lieve Van Hoof, investigadora; Àngel Martín, traductor.
  • 20 de febrer a les 11, a la Sala de graus de la UB: conferència de la Dra. Lieve Van Hoof de la Universitat de Gant, Plutarch's Practical Ethics: Towards a New Reading.