Beca de col·laboració amb el grup de recerca "Estudis sobre Literatura Grega Antiga i la seva Recepció"

Divendres, 9 Novembre, 2012 - Divendres, 23 Novembre, 2012
Faculat de Filologia

Ha estat convocada una beca de col·laboració amb el grup de recerca "Estudis sobre Literatura Grega Antiga i la seva Recepció" .

El termini per a presentar la sol·licitud és el 23 de novembre.

Es tracta d'una beca per treballar unes hores per al grup, amb una retribució de 433€ bruts al mes, des de l'1 de desembre 2012 fins al 31 d'agost 2013.

Poden sol·licitar la beca els alumnes de màster, els matriculats al curs de doctorat i els estudiants d'últim curs de grau.

En el següent enllaç trobareu la informació necessària: Beca de col·laboració amb el Departament de Filolofia grega.

Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte amb el Professor Xavier Riu xriu@ub.edu.