Pemi Cum Laude de l'Institut Món Juïc a la tesi de Raül Garrigasait

Dimarts, 20 Gener, 2015
Paranimf de la Universitat de Barcelona

Hora: 12 h.

El premi a la millor tesi de l'àmbit d'humanitats escrita i defensada en català en una universitat de la Xarxa Vives ha estat atorgat en la seva cinquena edició (2013) a Raül Garrigasait, de la Universitat de Barcelona, pel seu treball L'hàbit de la dificultat. Wilhelm von Humboldt i Carles Riba davant l'Agamèmnon d'Èsquil.

Intervindran en l'acte Dídac Ramírez, rector de la UB, Joan Viñasvicepresident de la Xarxa Vives d'Universitats, Ester Franquesa, directora de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, Ernest Marcos, com a director de la tesi guanyadora, i Tessa Calders, presidenta de l'Institut Món Juïc.

En el decurs de l'acte es farà una breu lectura dramatitzada de fragments de l'Agamèmnon d'Èsquil en grec, en català i en alemany, i s'interpretaran unes peces al piano.

En el següent enllaç trobareu tota la informació: Invitació